Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Jeżeli nie jesteś zadowolony z jakości towaru, który otrzymałeś - możesz złożyć reklamację. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci byli obsługiwani szybko i sprawnie - jeżeli coś jest nie tak, skontaktuj się z nami, a na pewno Ci pomożemy :).


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. W razie wątpliwości - napisz lub zadzwoń do nas, wszystko wyjaśnimy.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MERS Abrasives - Michał Rogala, Ewa Staniszewska s.c
Płomyka 15A/8

02-490 Warszawa

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MERS Abrasives - Michał Rogala, Ewa Staniszewska s.c
Płomyka 15A/8

02-490 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

W razie pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl